Заблуждаващи хотелски снимки

публикувано на 29.04.2015 17:47

Доказано е, че в сферата на туризма, най-ефективният метод за реклама е акцентът върху гледките и изображенията. И нямам как да бъде другояче, та нали сме готови да пропътуваме хиляди километри за да видим нещо вълнуващо и да осъществим мечтите си! Този метод на реклама особено силно важи за хотелите.

Няма как да резервираме хотел без да видим поне една снимка на интериора и на екстериора. Хотелските мениджъри са наясно с това правило и отделят изключително внимание на визуалното представяне на хотела си в брошури, каталози и уебсайтове за резервации. Сайтовете на самите хотели често ни потапят в атмосфера на сюреална приказна мечтателност! Целта е само една - да изберем точно техния хотел за нашата почивка.

В стремежа си да покажат хотела по най-добрият начин, някои хотелски мениджъри прекрачват границата на общоприетите норми и откровено ни вкарват в заблуда. Всеки от нас поне веднъж се е сблъсквал с абсурдни ситуации - хотелска стая голяма колкото...килер, обширен прозорец който гледа към....шахта, басейн с големина на....вана. 

Съществува един Американски сайт, където очакванията се сблъскват с реалността - Oyster.com има цяла галерия от снимки на едни и същи части на даден хотел - едната снимка направена от самия хотел, другата от негов гост. Разликити са шокиращи. По-долу може да видите 2 снимки на една и съща хотелска стая. Едната снимка е от официалния сайт, а другата е направена от инзенадан посетил. Цялата галерия може да разгледате тук.

Снимка от сайта:

 
Снимка от посетител: